مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 13:262016-08-24اقتصادي

هشدار وزیر نفت سابق درباره قراردادهای نفتی/ منافع ملی در خطر است


وزیر سابق نفت با بیان اینکه IPC از اول کارشناسی نبود، گفت: وزارت نفت باید بیاید اول مدل IPC را بر اساس اشکالات ساختاری که عنوان شده اصلاح کند و بعد این مدل قراردادی را در چند میدان محدود که میادین مشترک با اولویت بالای توسعه کشور هستند اجرایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی وزیر سابق نفت ایران در نشستی خبری با موضوع "بررسی مدل جدید قراردادهای نفتی ایران" اظهار داشت: در اینکه صنعت نفت کشور به منابع مالی نیاز دارد تردیدی نیست که بخشی از این سرمایه در گذشته قابل تأمین بوده و اکنون نیز هست و بخشی دیگر باید از منابع خارجی تأمین شود.

وی افزود: در خصوص فناوری نیز ما در صنعت نفت کشور به خصوص در سالهای تحریم توانستیم پیشرفت های خوبی در داخل کشور داشته باشیم و همان طور که مسئولان فعلی وزارت نفت اذعان دارند، شرکت های ایرانی توانستند در شدیدترین تحریم های اعمال شده علیه کشورمان، رکوردهای بهتری را از شرکت های خارجی ثبت کنند؛ با این حال همه به به روزآوری توان فنی در بحث تکنولوژی نیاز دارند و شرکت های داخلی نیز از این مسئله مستثنی نیستند.

وزیر سابق نفت با بیان اینکه "این دو نیاز اساسی صنعت نفت انکار ناپذیر است"، گفت: نکته قابل توجه این است که برای تأمین این دو نیاز نباید به گونه ای عمل شود که منافع ملی در در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر نفت سابق درباره قراردادهای نفتی/ منافع ملی در خطر است

هشدار وزیر نفت سابق درباره قراردادهای نفتی/ منافع ملی در خطر است