مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 13:252016-08-24اقتصادي

سپرده گذاران صندوق زمین و ساختمان همه مراحل مالی و اجرایی را رصد می کنند


سپرده گذارانی که در صندوق زمین و ساختمان نسیم شرکت کرده اند علاوه بر اینکه می توانند به صورت کاملا شفاف همه مراحل مالی و اجرایی طرح را به صورت آنلاین زیر نظر داشته باشند از سود حدود 21 درصدی در پایان اجرای طرح نیز برخوردار خواهند شد که نسبت .

- " فیوضاتی گفت : سپرده گذارانی که در صندوق زمین و ساختمان نسیم شرکت کرده اند علاوه بر اینکه می توانند به صورت کاملا شفاف همه مراحل مالی و اجرایی طرح را به صورت آنلاین زیر نظر داشته باشند از سود حدود 21 درصدی در پایان اجرای طرح نیز برخوردار خواهند شد.

فرید فیوضاتی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما "در حاشیه بازدید خبرنگاران از طرح مسکونی نسیم در غرب تهران گفت: از آنجا که فعالیت ما کاملا زیرنظر بورس انجام می شود همه مراحل کاری ما بر اساس استاندارد و مراحل مالی ما کاملا شفاف و فساد ناپذیر است.

فیوضاتی افزود: بانک مسکن اولین صندوق زمین و ساختمان را خود تاسیس کرد و قرار است چندین صندوق دیگر با همکاری بخش های خصوصی و همچنین بانک مسکن طی روزها و ماههای آینده به تصویب برسد و کار خود را زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار و با فروش سهام به پذیره نویسان آغاز کنند.

وی با بیان اینکه برای احیای بافت های فرسوده و ایجاد ساختمان های مستحکم و استاندارد وسیله دیگری به جز صندوق های زمین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپرده گذاران صندوق زمین و ساختمان همه مراحل مالی و اجرایی را رصد می کنند

سپرده گذاران صندوق زمین و ساختمان همه مراحل مالی و اجرایی را رصد می کنند