مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 10:012016-08-24اجتماعي

شهردار دماوند: فضاهای سبز دماوند با آب شرب آبیاری نمی شوند


فضاهای سبز در شهر دماوند با آب شرب آبیاری نمی شوند.

- عباس صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار " در شرق استان تهران با اشاره به فعالیت های عمرانی به خصوص آسفالت برخی نقاط در شهرک مهک اظهار داشت: پروژه های آسفالت زیادی در برنامه شهرداری دماوند وجود دارد که در این راستا اکنون در حال انعقاد قرداد در کوچه های اندیشه این شهرک هستیم.

وی ادامه داد: پروژه بلوار بعثت با وجود کار دو ماهه و شبانه روزی شهرداری در منطقه ورودی شهرک فرهنگیان، به دلیل نبود اطلاع رسانی دقیق در خصوص مکان تأسیسات، شهرداری متولی جابه جایی تأسیسات با هزینه هنگفتی شد که امیدواریم به زودی این پروژه به اتمام برسد.

شهردار دماوند با بیان اینکه شهرداری از آب شرب شهروندان برای آبیاری فضاهای سبز استفاده نمی کند، گفت: سیستم آبیاری قطره ای از بلوار شورا آغاز شده و تا بلوار آیت الله خامنه ای ادامه پیدا می کند که چاه غیرشرب و مختص به شهرداری است.

صفری افزود: شهرداری دماوند با کمک اداره آب و فاضلاب چاه های غیرشرب را برای آبیاری فضاهای سبز تحویل گرفته و از آن ها استفاده می کند.

وی با اشاره به جمع آوری زباله ها و پسماندهای شهر دماوند گفت: فضایی را در منطقه گندک به عنوان منطقه ای در کل شهرستان دماوند برای تفکیک زباله ها آماده کرده ایم که بهداشتی و دارای استاندارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار دماوند: فضاهای سبز دماوند با آب شرب آبیاری نمی شوند

شهردار دماوند: فضاهای سبز دماوند با آب شرب آبیاری نمی شوند