مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 10:062016-08-24سياسي

مقام معظم رهبری دو نوبت به قراردادهای نفتی ایراد گرفته اند


عضو شبکه جذب شده توسط سفارت انگلیس در فتنه 88 می گوید مخالفت با قراردادهای نفتی نه دلسوزانه بلکه سیاسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کیهان درباره قراردادهای نفتی نوشته است: عضو شبکه جذب شده توسط سفارت انگلیس در فتنه 88 می گوید مخالفت با قراردادهای نفتی نه دلسوزانه بلکه سیاسی است.

سعید لیلاز عضو مرکزیت حزب کارگزاران گفت: با توجه به اینکه اکنون ایران محیط مناسبی برای جذب سرمایه گذار خارجی نیست باید از فرصت قراردادهای نفتی برای جذب سرمایه گذاری استفاده کرد و اکنون مخالفت هایی که برای انجام نشدن این قراردادها مطرح می شود نه دلسوزانه بلکه سیاسی است.

گفتنی است حسین رسام تحلیلگر سیاسی سفارت انگلیس در جریان دادگاه عوامل آشوب سال 88 تصریح کرد که ظرف چند سال 50 نفر از جمله لیلاز و شمس الواعظین و عطریانفر را جذب کرده است.

حضور امثال لیلاز و قوچانی در شورای مرکزی حزب کارگزاران، موجب اعتراض و استعفای محمد هاشمی دبیر سیاسی حزب شد که معتقد بود این طیف، کارگزاران را تبدیل به حزب ساختارشکنی مانند حزب مشارکت می کند.

نوع اظهارات لیلاز درباره لزوم تعجیل در قراردادهای نفتی، تداعی کننده همان فضاسازی هایی بود که بزک کنندگان آمریکا درباره ضرورت دستیابی هر چه سریع به توافق برجام انجام می دادند و کشور را مضطر و بیچاره - و مجبور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام معظم رهبری دو نوبت به قراردادهای نفتی ایراد گرفته اند

مقام معظم رهبری دو نوبت به قراردادهای نفتی ایراد گرفته اند