مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 10:012016-08-24سياسي

رییس انجمن داروسازان ایران: داروخانه های گیاهی فقط در سلامتکده ها راه اندازی شود


رییس انجمن داروسازان ایران با اشاره به طرح تأسیس داروخانه های گیاهی گفت: پیشنهاد مشخص ما این است که داروخانه های گیاهی فقط در سلامتکده ها راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بهداشت و درمان "، رهبر مژدهی آذر در افتتاحیه مراسم روز داروساز اظهار داشت: هفته دولت را به دولتمردان تبریک می گویم به خصوص به وزیر بهداشت که با سلامت مردم مواجهه دارند و فعالیت های ایشان می تواند سرنوشت ارکان سلامت کشور را رقم بزند.

وی ادامه داد: یکی از اصول مردمسالاری، توجه به آرا و نظرات انجمن های صنفی است و بعد از سی سال آزمون و خطا، به هر حال تجربه ای شکل گرفته که ارزشمند بوده و از طریق انجمن ها قابل ارائه به دولتمردان است.

مژدهی آذر تاکید کرد: متاسفانه در این کشور چندان به این موضوع اهتمام نشده است.

این در حالی است که اگر دولتمردان به دیدگاه های تشکل های صنفی توجه نکنند، یک عمرفعالیتی تخصصی آنها ابتر و بی اثر باقی می ماند.

رییس انجمن داروسازان ایران تصریح کرد: درخوست ما از وزیر مردمی که در بسیاری از مسایل در کنار مردم هستند، این است که نسبت به این مساله دقت نظر داشته باشند.

وی در خصوص مخالفت با طرح تاسیس داروخانه های گیاهی اظهار داشت: پیشنهاد مشخص ما این است که داروخانه های گیاهی فقط در سلامتکده ها راه اندازی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس انجمن داروسازان ایران: داروخانه های گیاهی فقط در سلامتکده ها راه اندازی شود

رییس انجمن داروسازان ایران: داروخانه های گیاهی فقط در سلامتکده ها راه اندازی شود