مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 09:512016-08-24سياسي

رییس اداره تبلیغات اسلامی دماوند: جایگاه کتاب و کتابخوانی در جامعه ارتقاء یابد


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: باید جایگاه کتاب و کتابخوانی در جامعه برای افزایش آگاهی و اطلاعات مردم ارتقاء یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شرق استان تهران، ذاکر صادقی کیا صبح امروز در مراسم افتتاح و راه اندازی کتابخانه سیار روستایی شهرستان دماوند همزمان با هفته دولت در فرمانداری دماوند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: علم در دین اسلام بالاترین جایگاه را دارد و در هیچ مکاتبی به اندازه اسلام به علم توجه نشده است.

وی افزود: پیامبر(ص) در حدیث معروفی فرموده اند که ز گهواره تا گور دانش بجوی ؛ این امر پیامبر(ص) برای این است که باید همواره به دنبال علم باشیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: پیامبر(ص) در حدیث دیگری می فرماید که باید علم را با قلم به بند کشید و آن را حفظ کنید.

صادقی کیا با تأکید بر اینکه باید علوم و آثار گذشتگان به آیندگان انتقال پیدا کند، تصریح کرد: قلم بسیار مهم و ارزشمند است و همواره دانشمندان در طول تاریخ از آثار گذشتگان استفاده می کردند و آثار خود را نیز با کتاب به آیندگان انتقال می دادند.

وی با بیان اینکه جایگاه کتاب و کتابخوانی ویژه است، بیان کرد: مقام معظم رهبری هم همواره نسبت به استفاده از کتاب امید دارند که باید جایگاه کتاب ارتقاء یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره تبلیغات اسلامی دماوند: جایگاه کتاب و کتابخوانی در جامعه ارتقاء یابد

رییس اداره تبلیغات اسلامی دماوند: جایگاه کتاب و کتابخوانی در جامعه ارتقاء یابد