مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 شهریور 1395 ساعت 09:312016-08-24حوادث

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد دستگیری سارقان در ملایر و کشف 7 فقره سرقت


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 2 سارق و کشف هفت فقره سرقت خبر داد.

- شعبان ترک­ نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به طرح ضربتی مبارزه با سارقان در سطح شهرستان و توفیقات خوب این طرح اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با سارقان طی اجرای دو مرحله طرح ضربتی تعداد دو نفر سارق در سطح شهرستان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در همین ارتباط مأموران گشت انتظامی شهرستان، یک نفر سارق حرفه ای سیم برق را حین سرقت شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: متهم در این ارتباط به 6 فقره سرقت کابل هوایی اعتراف کرد و مقادیری کابل هوایی مسروقه از او کشف و ضبط شد.

این مسؤول از شناسایی و دستگیری یک سارق منزل نیز توسط ماموران گشت انتظامی شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

ترک‎نیا با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند، برخورد مستمر با سارقان را یکی از طرح‎های اولویت‎دار در شهرستان ملایر دانست.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان ملایر در اجرای طرح‎های انتظامی همکاری خوبی با پلیس دارند، این مشارکت را در افزایش ضریب امنیت اجتماعی در این شهرستان تأثیرگذار دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد دستگیری سارقان در ملایر و کشف 7 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد دستگیری سارقان در ملایر و کشف 7 فقره سرقت