مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1395 ساعت 14:562016-08-23دانش

تهیه نقشه نیازمندی نیروی انسانی پزشکی/ بررسی توانمندی کاریابی


چشم انداز حوزه آموزش علوم پزشکی در ماموریت گرایی، سنجش نیاز، ظرفیت و توسعه دانش سلامت برمبنای نیاز و ظرفیت در سطح استانی و ملی است.

در این راه بخش عمده ای از برنامه ها بازنگری شدند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، باتوجه به مصوبه آمایش سرزمینی طی تفاهم نامه با مناطق آمایشی، به این مناطق ماموریت داده شده تا رشته های علوم پزشکی را برمبنای نیازها و ظرفیت های دانشگاههای مستقر در مناطق گسترش دهند.

در این بسته علاوه بر توسعه کمی، ارتقای کیفی آموزش علوم پزشکی نیز مدنظر قرار گرفته و به توسعه مهارتی در آموزش علوم پزشکی توجه ویژه شده است.

در محور اول این بسته که به بازنگری و ارتقای راهبردی و ماموریت گرای برنامه های آموزش علوم پزشکی اختصاص دارد هدف نهایی تدوین برنامه دانشگاهها برای ایجاد رشته های جدید مبتنی بر مزیت های منطقه ای و ماموریت، بازنگری برنامه درسی دوره پزشکی عمومی، طراحی و تدوین برنامه آموزشی دوره تخصصی پزشک خانواده و طراحی مدل های جدید ارائه رشته آموزش پزشکی است.

همچنین در محور دوم این بسته توسعه رشته ها و مقاطع تحصیلی علوم پزشکی مبتنی بر اسناد بالادستی مد نظر است که هدف آن تدوین برنامه جامع توسعه رشته های جدید تا سال 1404 ، تعیین ماموریت برای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه نقشه نیازمندی نیروی انسانی پزشکی/ بررسی توانمندی کاریابی

تهیه نقشه نیازمندی نیروی انسانی پزشکی/ بررسی توانمندی کاریابی