مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1395 ساعت 12:162016-08-23دانش

برکناری رییس دانشگاه آزاد سقز با عنوان بازدید از دانشگاه


مسئولین استان با عنوان بازدید از دانشگاه آزاد سقز وارد این دانشگاه شدند و در ادامه رییس جدید برای این دانشگاه معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در اقدامی غیرمنتظره و بر اساس تصمیم کیانی، رییس دانشگاه آزاد سنندج، روز دوشنبه شهباز محسنی، رییس دانشگاه آزاد سقز برکنار و کیوان شافعی، بعنوان رییس جدید معرفی شده است.

در حالی این تغییر مدیریت اتفاق افتاد که شهباز محسنی، اطلاعی از برکناری خود نداشت و مسئولین دانشگاه آزاد کردستان هدف خود از سفر به سقز را بازدید از دانشگاه عنوان کرده بودند؛ اما در واقعیت هدف معرفی رییس جدید برای این دانشگاه بود.

شهباز محسنی، رییس سابق دانشگاه آزاد سقز گفت: رسم خوبی نیست که بدون اطلاع حکم برکناری مسئولی صادر شود؛ چرا که این روش تودیع ومعارفه از روش های منسوخ دولت پیشین بوده که متاسفانه امروز هم ادامه دارد.

وی افزود: مسئولین استان با عنوان بازدید از دانشگاه آزاد سقز وارد این دانشگاه شدند و در ادامه رییس جدید برای این دانشگاه معرفی کردند.

در این آیین که عصر روز دوشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد سقز با حضور رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد کردستان برگزار شد، کیوان شافعی به جای شهباز محسنی به عنوان مسئول جدید این دانشگاه معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری رییس دانشگاه آزاد سقز با عنوان بازدید از دانشگاه

برکناری رییس دانشگاه آزاد سقز با عنوان بازدید از دانشگاه