مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1395 ساعت 12:112016-08-23ورزشي

در وزن منهای 68 کیلوگرم صورت گرفت دعوت کاراته کای قم به اردوی تیم امید دختران ایران


کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان ایران از بانوی کاراته کای رده سنی امید قم برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی امید ایران دعوت به عمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، در حالی که مرحله نخست پیکارهای انتخابی تیم ملی در تیرماه به انجام رسید، با نظر شورای فنی فدراسیون کاراته کشورمان، زهرا عظیمی زاده در وزن منهای 68 کیلوگرم بخش کومیته رده سنی امید برای حضور در مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته دعوت شد.

این در حالی است که تیرماه امسال در هر دو بخش دختران و پسران بیش از 100 کاراته کا به نمایندگی از قم به انتخابی تیم های ملی اعزام شدند و در این بین پسران کاراته کا درخشش بسیار خوب و قابل توجهی در مسابقات آزاد انتخابی تیم های ملی کاراته رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر 21 سال داشتند و هفت مدال کسب کردند.

به همین دلیل انتظارات از دختران کاراته کای قم برای تداوم این درخشش بالا رفت اما دختران کاراته کای قم در رقابت خود با شرکت کنندگان در مسابقات آزاد انتخابی تیم های ملی کاراته نوجوانان، جوانان و امید ایران توفیقی کسب نکردند و تنها یک کاراته کا در بخش کومیته انفرادی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

این در حالی است که اعضای تیم کومیته و کاتاروهای دختر قم در هر سه رده سنی با هدف آماده سازی برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم های ملی کاراته سه رده سنی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در وزن منهای 68 کیلوگرم صورت گرفت دعوت کاراته کای قم به اردوی تیم امید دختران ایران

در وزن منهای 68 کیلوگرم صورت گرفت دعوت کاراته کای قم به اردوی تیم امید دختران ایران