مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1395 ساعت 12:162016-08-19سياسي

نگاهی به کتاب شبیه خودش روایت هایی از مدافع حرمی که به شهید ابالفضلی مشهور شد


این شهید در ابتدا جانباز شده و دست هایش قطع می شود به دلیل شباهتی که به حضرت عباس(ع) پیدا می کند به شهید ابالفضلی شهرت پیدا می کند.

- " - گروه کتاب و ادبیات: موضوع مدافعان حرم و شهدایی که در کشور سوریه به شهادت می رسند یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه کرد.

شاید نتوان به طور خاص و مستقیم این شهدا را با شهدای جنگ تحمیلی مقایسه کرد و همه آنها را در عرض هم قرار داد؛ اما توجه مجزا به این امر لازم است.

موسسه فرهنگی و انتشارات روایت فتح پیش از این اقدام به تولید مجموعه هایی با دسته بندی های مشخص مثل: شهدای شیمیایی، شهدای نیروی هوایی و روایت همسران شهدا کرده بود که از این منظر می توان آن را به عنوان یکی از موسسه های پیش رو و اثر گذار دانست.

در ابتدای سال 95 از مجموعه کتاب های مدافعان حرم؛ کتاب شبیه خودش منتشر شد.

روایت داستانی مربوط به شهید حامد جوانی است.

حامد از پاسداران لشکر عاشورای استان آذربایجان شرقی بود که بعد از اعلام اعزام داوطلبانه به سوریه از همان لشکر به سوریه اعزام شد و به درجه رفیع شهادت رسید.

شهید حامد جوانی از ابتدای کودکی علاقه زیادی به حضرت ابالفضل العباس(ع) داشت؛ این شهید در ابتدا جانباز شده و دست هایش قطع می شود به دلیل شباهتی که به حضرت عباس(ع) پیدا می کند به شهید ابالفضلی شهرت پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به کتاب شبیه خودش روایت هایی از مدافع حرمی که به شهید ابالفضلی مشهور شد

نگاهی به کتاب شبیه خودش روایت هایی از مدافع حرمی که به شهید ابالفضلی مشهور شد