مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1395 ساعت 18:062016-08-10دانش

درگذشت دانشجوی دانشگاه پیام نور یاسوج در اردوی جهادی


دانشجوی رشته زیست شناسی دانشگاه پیام نور یاسوج در در حین خدمت به محرومان در روستای لما از توابع شهرستان دنا درگذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صادق مفرد مسئول سازندگی بسیج دانشجویی در پیامی عروج شهادت گونه عباس دبیقی دانشجوی رشته زیست شناسی دانشگاه پیام نور یاسوج را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: "عباس دبیقی" دانشجوی رشته زیست شناسی دانشگاه پیام نور یاسوج از گروه جهادی این دانشگاه که در ایام نورانی و مقارن با دهه کرامت و با ارادت به علی ابن موسی الرضا (ع) و در حین مجاهدت در روستای لما از توابع شهرستان دنا به دیدار حق شتافت.

در این پیام تاکید شده است: خوشا آن جهادگر عروج کرده ارجمند و بی ادعا که با سرلوحه قرار دادن این فرموده معمار انقلاب اسلامی خدمت به محرومین را به مثابه یک وظیفه و عبادت بزرگ است ، پای در منطقه ای محروم نهاد و روزهای جوانی خویش را صرف ابادانی و محرومیت زدایی خطه ای از وطنش کرد.

همچنین در این پیام تاکید شده است: بنابر بیانات مقام معظم رهبری این گونه جوانی کردن ها و یافتن فرصت حضور در اردوهای جهادی و خدمت به مستضعفان، ولی نعمتان انقلاب اسلامی غبطه آور است.

خوشا به سعادت این جهادگر که با توشه ای مملو از مجاهدت های صادقانه و خالصانه به دیدار حضرت حق شتافت و تکلیف ما جهادگران را نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت دانشجوی دانشگاه پیام نور یاسوج در اردوی جهادی

درگذشت دانشجوی دانشگاه پیام نور یاسوج در اردوی جهادی