مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1395 ساعت 16:252016-08-10اقتصادي

ترویج مصرف کالاهای داخلی با تاکید بر فرهنگ سازی و کیفیت مداری


مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: اصلاح الگوی مصرف و ترویج مصرف کالاهای داخلی در گروه فرهنگ سازی و کیفیت مداری است.

- ؛ اسماعیل مهدی پور در مصاحبه با رادیو اقتصاد با بیان اینکه مدیریت مصرف با تاکید بر اجرای سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف و ترویج مصرف کالاهای داخلی همراه با برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت و رقابت پذیری تولید باید در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد، افزود: یکی از عوامل موثر در تغییر الگوی مصرف تحریک تقاضای بازار با فرهنگسازی به سمت خرید کالای ایرانی بود که باید به این مهم توجهی ویژه داشت.

وی همچنین به مقدار بالای قاچاق کالاهای سلامت محور اشاره کرد و اظهارداشت: سلامت جامعه با وجود این مسئله تحت تأثیر قرار گرفته و این در حالیست که صدا وسیما می تواند نقش مهمی از طریق ساخت برنامه های مانند کالای ایرانی در این میان ایفا کند.

این مقام مسئول در سازمان حمایت گفت: رسانه ملی به ویژه در امر تبلیغات کالاهای ایرانی و حتی با در نظر گرفتن هزینه تبلیغات کالاهای ایرانی به مراتب پایین تر در مقایسه با کالاهای وارداتی می تواند نقش آفرینی موثری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج مصرف کالاهای داخلی با تاکید بر فرهنگ سازی و کیفیت مداری

ترویج مصرف کالاهای داخلی با تاکید بر فرهنگ سازی و کیفیت مداری