مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1395 ساعت 09:462016-08-07فرهنگي

احتمال اکران بچه های جسور 1 در مهرماه/ سوسمارهای اهریمن آمده نمایش می شوند


جلوه های ویژه رایانه ای فیلم سینمایی بچه های جسور 2 به نیمه راه رسیده است و بچه های جسور 1 نیز احتمالا در مهرماه اکران می شود.

- حجت الله سیفی در گفت وگو با خبر نگار سینمایی " در ارتباط با فیلم های سینمایی بچه های جسور 1 و بچه های جسور 2 گفت: در حال حاضر مشغول به آماده سازی بخش هایی از فیلم سینمایی بچه های جسور 2 هستم که در ارتباط با جلوه های ویژه رایانه ای است و وپژال افکت های حاصی را در نظر داریم که باید انجام شود.

وی در ادامه در ارتباط با بخش هایی از جلوه های ویژه رایانه ای این اثر سینمایی گفت: در فیلم سینمایی بچه های جسور دارای شخصیت های فانتزی و خیالی هستیم که باید ساخته شوند ما اهریمن هایی را می بینیم که به شکل گراز، مورچه، سوسمار و .

در آمده اند.

سیفی اظهار کرد: فیلم سینمایی بچه های جسور 1 آماده شده است و علاقه مندیم در مهر ماه سال همزمان با باز شدن مدارس آن را به نمایش عمومی در سینماهای کشور در بیاوریم تا مخاطبان کودک نیز در آغاز سال تحصیلی خود بتوانند فیلم مخصوص به خود را در سالن سینما ببینند.

این کارگردان در ارتباط با کیفیت جلوه های ویژه رایانه ای فیلم بچه های جسور و رقابت آن با آثار خارجی مبنی بر صحبت های برخی از افراد که در این عرصه فعال هستند و ادعای رقابت با اثار هالیوودی در این عرصه را دارند گفت: به هر حال ایرانی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال اکران بچه های جسور 1 در مهرماه/ سوسمارهای اهریمن آمده نمایش می شوند

احتمال اکران بچه های جسور 1 در مهرماه/ سوسمارهای اهریمن آمده نمایش می شوند