مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1395 ساعت 17:512016-08-06اجتماعي

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل: پنج آسیب جدی و شایع در اردبیل احصاء شده است


مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: پنج آسیب جدی و شایع در استان اردبیل شناسایی شده و با یک رویکردی که در هفت حوزه دنبال می کنیم درصدد به حداقل رساندن نتایج این آسیب ها در جامعه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، شفیع شفیعی عصر امروز در همایش سلامت روانی و اجتماعی دختران و توسعه پایدار در اردبیل اظهار کرد: ما به شکل منطقی به دنبال ارائه راهکار برای کنترل آسیب های اجتماعی هستیم و بر این باوریم که اگر این آسیب ها کنترل نشود قطعاً تبعات آن گریبانگیر جامعه می شود.

وی مهمترین این آسیب را طلاق، اعتیاد، خشونت، بیکاری و همچنین اختلافات خانوادگی اعلام کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم طلاق را مهار کرده و به تحکیم بنیان خانواده کمک کنیم، ضرورت دارد در بحث ازدواج آموزش ها و مهارت آموزی برای زوجین و همچنین آشنایی با روحیات همدیگر مورد توجه قرار گیرد که در این باب نهادها و دستگاه های مرتبط باید آستین بالا بزنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل با بیان اینکه در طلاق رتبه اردبیل کمتر از 15 است، تصریح کرد: نسبت طلاق به ازدواج در استان اردبیل در سال های اخیر افزایش یافته و باید به دنبال راهکاری باشیم تا این آسیب اجتماعی را که در جنبه های مختلف می تواند سلامت جامعه را تهدید کند، به حداقل رسیده و زمینه یک توانمندسازی بیشتر فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل: پنج آسیب جدی و شایع در اردبیل احصاء شده است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل: پنج آسیب جدی و شایع در اردبیل احصاء شده است