مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1395 ساعت 08:462016-07-31ورزشي

ماجرای پسرهایی که در اتوبان چمران لباس دخترانه می پوشند


هرچند پوشش های عجیب و غریب، این روزها خود به نوعی مد و تیپ خاص بدل شده است، اما در میان درختچه های اتوبان چمران و دیگر بزرگراه های شهر مدل هایی را مشاهده می کنیم که شاید در طول روز کمتر با آن مواجه می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری فارس"، باشگاه خبرنگاران نوشت: هرچند پوشش های عجیب و غریب این روزها خود به نوعی به یک مد و تیپ خاص بدل شده است، اما در میان درختچه های بزرگراه های شهر مدل هایی را مشاهده می کنیم که شاید در طول روز کمتر با آن مواجه می شویم.

اینجا اتوبان چمران ساعت 2 بامداد، سرتاسر اتوبان اتوموبیل های لوکسی را مشاهده می کنیم که رانندگان آن ها در حال مسابقه دادن با یکدیگر و یا به قول معروف دور دور های شبانه هستند، موضوعی که بارها و بارها مشاهده کرده ایم و بدون شک هریک از ما حداقل یک خبر و یا یک گزارش در این خصوص خوانده ایم.

اما این بار سوژه ای که توجه ما را جلب کرد و به عنوان موضوعی برای گزارش امشب تبدیل شد، حضور دختران و یا پسرانی بود که در حاشیه اتوبان حضور داشتند و تشخیص جنسیت آن ها از روی پوشش و یا به نوع لباسشان به سختی امکانپذیر بود.

هرچند پوشش های عجیب و غریب، این روزها خود به نوعی مد و تیپ خاص بدل شده است، اما در میان درختچه های این اتوبان و دیگر بزرگراه های شهر مدل هایی را مشاهده می کنیم که شاید در طول ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پسرهایی که در اتوبان چمران لباس دخترانه می پوشند

ماجرای پسرهایی که در اتوبان چمران لباس دخترانه می پوشند