مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1395 ساعت 08:212016-07-31فناوري

هشدار پلیس فتا در مورد تلگرام


رییس پلیس فتا به شهروندان توصیه کرده که از پیام رسان تلگرام استفاده نکنند، زیرا اطلاعات بارگذاری شده در این سرور توسط بیگانگان مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طی روزهای اخیر رییس پلیس فتا درباره بیش ترین مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان گفت: مردم ابراز نگرانی بسیاری از نحوه استفاده و ظهور پیام رسان تلگرام داشته اند.

سردار کمال هادیانفر ضمن تاکید بر توصیه به شهروندان در خصوص استفاده نکردن از شبکه اجتماعی تلگرام گفت: سرورهای این پیام رسان در داخل کشور نیست و غالبا اطلاعات بارگذاری شده در این سرور توسط بیگانگان مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

رییس پلیس فتای ناجا تصریح کرد: ادمین اصلی تلگرام اراده جدی در برخورد با پدیده جرم در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی را ندارد.

البته این تمام اظهارات رییس پلیس فتا درباره این پیام رسان نیست و پیش از این نیز در موارد متعددی هادیانفر در ارتباط با مشکلاتی که در فضای مجازی کشور وجود دارد هشدارهای متعددی داده بود.

وی چندی پیش با بیان اینکه اینکه کل جرایم سایبری نسبت به مدت مشابه در سال قبل 62درصد افزایش داشته است، گفت: بیشترین جرایم به ترتیب اولویت شامل برداشتهای غیر مجاز از حسابهای بانکی، مزاحمت های اینترنتی، موضوعات اخلاقی، نشر اکاذیب و کلاهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا در مورد تلگرام

هشدار پلیس فتا در مورد تلگرام