مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1395 ساعت 06:252016-07-31اقتصادي

رودررو با شگرد کار قاچاقچیان انسان در ایران


فردی که قصد سفر به کشورهای محدوده شینگن را دارد، باید مدارکی همچون سند مالکیت یا حساب بانکی معتبر، بیمه نامه، گواهی اشتغال به کار، رزرو بلیط هواپیما و هتل و دعوتنامه از کشور مقصد را به سفارت یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن ارائه دهد؛ - از بالای شهر تا پایین شهر پیدا می شوند و بسته به خدماتی که برای قاچاق انسان به مسافران می دهند، قیمت شان متفاوت است.

قاچاقچیان پایین شهری مسافران خود را از مرز با پای پیاده عبور می دهند و قاچاقچیان بالای شهری برای خود دفتر دستکی دارند و مسافران را با هواپیما جابجا می کنند.

از افغان ها تا تعدادی از آژانس های مسافراتی تهران در زمینه قاچاق انسان فعالیت می کنند و در هفته چندین نفر را بدون داشتن مدارک لازم به خارج از کشور می فرستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمردم سالاری، پس از سرگردانی تعدادی از جوانان ایرانی در پشت مرزهای اروپا و مشکلاتی که برای آنان و خانواده هایشان به وجود آمده است، برآن شدیم تا گزارشی را از مسیر سفر این افراد و راه هایی که قاچاقچیان به واسطه آن کسب در آمد می کنند، تهیه کنیم.

بر اساس مشاهدات ما تعدادی از آژانس های مسافرتی تهران در قبال دریافت مبالغی هنگفت با درست کردن ویزاهای شینگن جعلی افراد را به کشورهای اروپایی می فرستند تا در کشور مقصد اعلام پناهندگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودررو با شگرد کار قاچاقچیان انسان در ایران

رودررو با شگرد کار قاچاقچیان انسان در ایران