مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1395 ساعت 03:112016-07-30سياسي

آخرین وضعیت رقابت های انتخاباتی در آمریکا کلینتون - ترامپ در ایستگاه پایانی


نظرسنجی جدیدی که در آمریکا انجام شده، نشان می دهد حمایت از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، برای اولین بار در دو ماه گذشته تقریبا با کلینتون برابر شده است و این نامزد جنجالی جمهوری خواهان به یک قدمی نامزد دموکرات ها رسیده است.

- پس از چند ماه رقابت تنگاتنگ بین نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ از حزب جمهوری خواه و هیلاری کلینتون از حزب دموکرات به عنوان نامزدهای نهایی برای تصدی ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شدند تا در انتخاباتی که به زعم رسانه ها و نظرسنجی های انجام شده جنجالی ترین انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ آمریکا خواهد بود، به رقابت بپردازند.

انتخابات آمریکا قرار است در ماه نوامبر برگزار شود.

دونالد ترامپ 70 ساله که در سیاست به  اندازه تجارت تجربه کافی ندارد و اظهارات جنجالی  اش انتقاد بسیاری از سران جمهوری  خواه آمریکا و حتی مقامات کشورهای غربی را برانگیخته است، با کنار زدن رقبای خود و با اقبال طرفداران مردمی این حزب با کسب اکثریت آرای دلیگیت، نماینده حزب ، نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد.

با توجه به کناره گیری برنی سندرز، هیلاری کلینتون نیز به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات انتخاب شد و در ماه های باقی مانده برای برگزاری انتخابات ماه نوامبر دو رقیب تلاش همه جانبه ای خواهند کرد تا آرای مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت رقابت های انتخاباتی در آمریکا کلینتون - ترامپ در ایستگاه پایانی

آخرین وضعیت رقابت های انتخاباتی در آمریکا کلینتون - ترامپ در ایستگاه پایانی