مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 21:562016-07-30سياسي

کارشناس مسائل دینی: علت دشمنی با امام جعفر صادق(ع) ترویج ولایت امام علی(ع) بود


ترویج ولایت امام علی(ع) از ستون هایی بود که امام جعفر صادق (ع) محکم کرد و علت این همه دشمنی با امام جعفر صادق(ع) نیز این بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مهدی شهر، حجت الاسلام مهدی حسن آبادی امشب در جمع جوانان در هیأت یاس کبود مهدی شهر اظهار داشت: غربت به دو معناست و معنای اول غربت یعنی اینکه شخصی که در کشور یا شهر دیگری که وی را نمی شناسند، حضور پیدا می کند.

وی تصریح کرد: معنای دوم غربت این است که شخصی در میان دوست و فامیل و آشنا خود حضور داشته باشد، اما کسی قدر او را نداند و این نوع از غربت بسیار سخت تر است، اهل بیت(ع) نوعاً از غربت نوع دوم برخوردار هستند.

این کارشناس مسائل دینی افزود: مشهورترین امام در میان شیعیان امام حسین(ع) است که 60 شب برای آن حضرت عزاداری می کنند، اما متأسفانه از سیره و سبک زندگی امام حسین(ع) چیزی نمی دانیم.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) 58 سال عمر کرده اند و هشت روز از این عمر با برکتشان را در کربلا بوده است؛ از باقی عمر امام حسین(ع) چه چیزی میدانیم؟ از هشت روز محرم امام حسین(ع) چه میدانیم؟ هرچه میدانیم از روضه هایی است که شنیدیم؛ این ها کافی نیست.

حسن آبادی گفت: اهل بیت(ع) از شیعه شهادت امام صادق(ع) انتظار دارند که تا از سیره و سبک زندگی آن ها اطلاع دقیق و جامعه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس مسائل دینی: علت دشمنی با امام جعفر صادق(ع) ترویج ولایت امام علی(ع) بود

کارشناس مسائل دینی: علت دشمنی با امام جعفر صادق(ع) ترویج ولایت امام علی(ع) بود