مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 18:552016-07-30بين الملل

نیروهای عراقی از چند محور وارد الخالدیه شدند


با آزادسازی چندین منطقه از جزیره الخالدیه و ورود نیروهای عراقی به این جزیره از چهار محور، مرحله اول عملیات آزادسازی الخالدیه به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم به نقل از الفرات نیوز، منابع عراقی اعلام کردند که مرحله اول عملیات آزادسازی الخالدیه در شرق شهر الرمادی در استان الانبار به پایان رسید.

پیش از این رییس شورای شهرستان الخالدیه گفته بود که نیروهای امنیتی مشترک عراق از چهار محور وارد الخالدیه شدند.

نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی عراق امروز موفق شدند چندین کیلومتر مربع از مساحت جزیره الخالدیه را از چنگال تروریستهای داعشی آزاد کنند به طوری که صفوف داعش در ساعات نخست این عملیات، از هم پاشید.

اهمیت آزادسازی الخالدیهفرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که آزادسازی جزیره الخالدیه از این جهت که امنیت دو شهر الرمادی و الفلوجه و مرزهای مشترک با اردن را در برابر تروریستهای داعشی برقرار می کند، حائز اهمیت است.

عملیات مشترک عراق با اشاره به هماهنگی عالی بین فرماندهان ارتش و فرماندهان نیروهای داوطلب مردمی عراق در آزادسازی الخالدیه، پیشروی این نیروها را در سایه سرگردانی تروریستهای داعشی، خوب توصیف کرد.

از سوی دیگر ابومهدی المهندس نایب رییس هیئت الحشد الشعبی عراق امروز گفت که نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی عراق خیلی سریع جزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای عراقی از چند محور وارد الخالدیه شدند

نیروهای عراقی از چند محور وارد الخالدیه شدند