مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 17:012016-07-30اقتصادي

راه اندازی سایت اینترنتی «بانک اطلاعات اقتصادی و تجاری ایران و روسیه»


سفیر ایران در روسیه از راه اندازی سایت اینترنتی «بانک اطلاعات اقتصادی و تجاری ایران و روسیه» با حضور روسای کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور خبر داد.

- سفیر ایران در روسیه از راه اندازی سایت اینترنتی بانک اطلاعات اقتصادی و تجاری ایران و روسیه با حضور روسای کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه از راه اندازی سایت اینترنتی بانک اطلاعات اقتصادی و تجاری ایران و روسیه با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و الکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه، روسای کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور خبر داد.

سنایی با بیان اینکه این سایت اطلاعات پایه اقتصادی و تجاری درباره ایران به زبان روسی برای کاربران روس و اطلاعات پایه اقتصادی و تجاری درباره روسیه به زبان فارسی برای کاربران ایرانی را قرار داده شده است، عنوان کرد: امکان تماس شرکتهای تجاری دو کشور با یکدیگر نیز فراهم شده است.

وی به بخش های دیگر موجود در سایت نیز اشاره کرده و آورده است: اطلاعات پایه، تجارت خارجی، تجارت دوجانبه، مناطق ویژه، مناطق اقتصادی، نهادهای اقتصادی، اسناد، قوانین، حمل و نقل، امور بانکی، نمایشگاه ها و گردشگری است که اهداف مشخصی را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سایت اینترنتی «بانک اطلاعات اقتصادی و تجاری ایران و روسیه»

راه اندازی سایت اینترنتی «بانک اطلاعات اقتصادی و تجاری ایران و روسیه»