مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 15:562016-07-30سياسي

رییس شورای اداری چاروسا: تشییع شهدای گمنام قلعه رییسی در سال گذشته بی نظیر بود


تشییع شهدای گمنام قلعه رییسی در سال گذشته بی نظیر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از چاروسا، حیات پرواز ظهر امروز در مراسم یادواره شهداء گمنام قلعه رییسی با بیان اینکه شهدا مظهر شجاعت و صداقت هستند اظهار داشت: درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران از خون صدها هزار شهید والا مقام آبیاری شده و همه ما برای تداوم راه شهیدان و امام شهیدان باید از فرهنگ شهید و شهادت و ارزش های نظام جمهوری اسلامی پاسداری کنیم.

رییس شورای اداری چاروسا تاکید کرد: باید در مسیری قرار بگیریم که تداوم دهنده راه شهیدان باشیم تا خدای شهدا، شهدا و امام شهدا از ما خشنود و راضی باشند.

وی افزود: شهدای والامقام ایران اسلامی با رشادت خود به خوبی توانستند توطئه های و نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب کنند.

پرواز با بیان اینکه بدون تردید استقلال و آزادی ما نتیجه پایمردی و جانفشانی های شهدای عزیز و جانبازان سرافراز بوده است یادآور شد: همه ما قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های معزز آنان هستیم چرا که اگر این ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی ها نبود کشور به عزت و اقتدار امروز دست نمی یافت.

رییس شورای اداری چاروسا به مراسم تشییع شهدا گمنام قلعه رییسی در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: حماسه سال گذشته که مردم قلعه رییسی در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام به عمل آوردند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای اداری چاروسا: تشییع شهدای گمنام قلعه رییسی در سال گذشته بی نظیر بود

رییس شورای اداری چاروسا: تشییع شهدای گمنام قلعه رییسی در سال گذشته بی نظیر بود