مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 13:552016-07-30سياسي

شرکت 70کهگیلویه وبویراحمدی درجشنواره نامه ای به امام رضا(ع)


بیش از 70 کهگیلویه و بویراحمدی درجشنواره استانی نامه ای به امام رضا(ع) شرکت کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام، گفت: از ابتدای فراخوان جشنواره استانی نامه ای به امام رضا (ع) تاکنون، بیش از 70 نفر از مردم این استان به امام رضا (ع) نامه نوشته اند.

سید محمد تقوی از برگزاری نخستین جشنواره استانی نامه ای به امام رضا (ع) خبر داد و گفت: این جشنواره از سری برنامه های دهه کرامت است که با موضوع دل نوشته های رضوی انجام می شود.

وی، به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین (علیهم السلام) به ویژه امام رضا (علیه السلام ) و معرفی و تجلیل از پدید آورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره امام رضا (علیه السلام ) از اهداف این جشنواره است.

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام با بیان اینکه به هشت اثر برتر ارسالی جوایز نقدی اهداء می شود، گفت: این جشنواره استانی 19 مرداد ماه امسال در شهر چرام برگزار می شود.

تقوی گفت: آیین پایان جشنواره های رضوی روز 21 مرداد ماه جاری در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 70کهگیلویه وبویراحمدی درجشنواره نامه ای به امام رضا(ع)

شرکت 70کهگیلویه وبویراحمدی درجشنواره نامه ای به امام رضا(ع)