مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 13:462016-07-30حوادث

بررسی مرگ مشکوک بیماران دیالیزی بیمارستان سینا


در پی مرگ مشکوک سه بیمار دیالیزی در بیمارستان سینای شهرستان کارون، پرونده این بیماران به پلیس و پزشکی قانونی ارجاع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فعالان اجتماعی شهرستان کارون در روزهای اخیر از فوت چهار بیمار دیالیزی در بیمارستان سینای این شهرستان خبر داده و نسبت به عملکرد مسئولان این بیمارستان اعتراض کرده اند.

اظهارنظرهای متفاوتی درباره علت مرگ این بیماران در فضای مجازی منتشر شده اما مسئولان می گویند که هنوز علت قطعی این حادثه مشخص نشده است.

رییس بیمارستان سینای شهرستان کارون شنبه در گفت وگو با ایرنا فوت چهار بیمار دیالیزی در این بیمارستان را رد کرد و گفت: سه بیمار دیالیزی در این بیمارستان فوت کرده اند و پرونده آنها برای بررسی بیشتر و تشخیص علت فوت، به پزشکی قانونی ارجاع شده است.

سیدصاحب حسینی نژاد توضیح داد: در بررسی اولیه علت فوت این بیماران عفونت روده ای تشخیص داده شده است.

وی گفت: بخش دیالیز بیمارستان سینا 85 بیمار دیالیزی دارد که این بیماران یک روز در میان تحت دیالیز سه تا چهار ساعت قرار می گیرند.

وی افزود: روز دوشنبه گذشته 50 بیمار در این بیمارستان دیالیز شده اند و همه با حال عمومی خوب از بیمارستان رفته اند و سه شنبه پنج نفر از این بیماران با علائم تب، تهوع، استفراغ و اسهال و بعضا اسهال خونی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مرگ مشکوک بیماران دیالیزی بیمارستان سینا

بررسی مرگ مشکوک بیماران دیالیزی بیمارستان سینا