مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 12:162016-07-30سياسي

ظهر امروز نهاوند در تشییع شهید گمنام بهشتی شد


فضای شهرستان نهاوند در تشییع شهید گمنام بهشتی شد.

- " از نهاوند، ظهر امروز مراسم تشییع یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان نهاوند با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مراسم تشییع شهید از مقابل مسجد شهید آیت الله حیدری آغاز شد که بعد از اقامه نماز، در مدرسه علمیه خواهران نهاوند به خاک سپرده شد.

فرمانده سپاه نهاوند در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: شهرستان نهاوند مهد پرورش عالمان و فرزانگانی است که با تربیت اسلامی و قرآنی فرزندان خود افرادی شاخص، خداترس و خداجو تحویل جامعه دادند که در راه اعتلای آرمان های ارزشمند امام راحل و مقام معظم رهبری گام بردارند و در مسیر شهادت حرکت کنند.

کامران کریمی با اشاره به تشییع پیکر یک شهید دوران دفاع مقدس در نهاوند گفت: این شهید تازه تفحص شده در هنگام شهادتش حدود 20 سال بیشتر نداشت.

وی افزود: وجود این شهدا نشان از اوج بصیرت و ولایتمداری جوانان این مرز و بوم دارد که برای اعتلای آرمان‎های ارزشمند و الهی انقلاب اسلامی، بدون توجه به سن و سال، دفاع از دین را در صدر کارهای خود قرار دادند.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه مردم ولایتمدار و مومن ما عاشقانه از شهید تازه تفحص شده در مناطق مختلف روستاهای نهاوند استقبال کردند افزود: این شهید عزیز روز پنجشنبه وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهر امروز نهاوند در تشییع شهید گمنام بهشتی شد

ظهر امروز نهاوند در تشییع شهید گمنام بهشتی شد