مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 12:102016-07-30سياسي

قدردانی مرجعیت دینی عراق از پیروزی ها در مبارزه با داعش


نماینده آیت الله سیستانی از پیشرویهای اخیر نیروهای ارتش و داوطلبان بسیج مردمی و پیروزی آنها بر تروریستهای داعش قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما " مرجعیت دینی شیعیان در عراق از پیشرویهای اخیر نیروهای ارتش و داوطلبان بسیج مردمی و پیروزی آنها بر تروریستهای گروه تکفیری صهیونیستی داعش قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی العراقیه، شیخ مهدی الکربلایی، خطیب جمعه شهر کربلای معلا و نماینده آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان، در خطبه های نماز جمعه دیروز که در حرم مطهر امام حسین علیه السلام برگزار شد، ابراز امیدواری کرد همه مناطق کشور عراق از لوث وجود تروریستهای داعش آزاد و پاکسازی شود.

شیخ مهدی الکربلایی، همچنین تاکید کرد، از جانب خداوند بر شهروندان عراقی مقرر شده است که با جان و مال خود جهاد کنند تا از سرزمین و ناموس و مقدسات شان دفاع کنند.

وی گفت: ما از خداوند تعالی درخواست می کنیم که این پیروزیها را برای ملت عراق مبارک و در آینده نزدیک این پیروزها را کامل گرداند و همه مناطق خاک عراق را از تروریستهای داعش رهایی بخشد.

شیخ مهدی الکربلایی همچنین از تلاشهای نیروهای داوطلب مردمی که در دفاع از کشور صورت می گیرد، قدردانی و از برخی جریانها که فقط به فکر منافع شخصی خود هستند، انتقاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی مرجعیت دینی عراق از پیروزی ها در مبارزه با داعش

قدردانی مرجعیت دینی عراق از پیروزی ها در مبارزه با داعش