مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مرداد 1395 ساعت 08:212016-07-30حوادث

فرمانده انتظامی ماکو خبر داد کشف کالای قاچاق خارجی میلیاردی در ماکو


فرمانده انتظامی ماکو از کشف کالای قاچاق خارجی میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

- محمد احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در ماکو، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی ماکو با انجام یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم شده و طی یک عملیات غافلگیرانه محل را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی ماکو تصریح کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی مخفیگاه این متهم 230 کارتن صابون خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند و در این راستا اقدام به تشکیل پرونده مقدماتی کردند.

این مسؤول افزود: ماموران انتظامی ماکو در این راستا یک نفر متهم را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل بعدی قانونی به مقامات قضایی این شهرستان تحویل دادند.

احمدی به میزان ارزش ریالی این محموله قاچاق اشاره کرد و گفت: بنا بر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق مبلغ یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بر عزم راسخ ماموران انتظامی ماکو در جهت مبارزه با پدیده شوم قاچاق تاکید کرد و گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با جدیت تمام نسبت به ریشه کن کردن این پدیده شوم تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی ماکو خبر داد کشف کالای قاچاق خارجی میلیاردی در ماکو

فرمانده انتظامی ماکو خبر داد کشف کالای قاچاق خارجی میلیاردی در ماکو