مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 21:462016-07-29سياسي

آیت الله اسماعیل پور: بستن راه حج بدترین ظلم آل سعود بر مسلمانان است


بستن راه حج بدترین ظلم آل سعود بر مسلمانان است و جنایتکاران لطمه زیادی به این مردم زده اند و این ظلم به عنوان یکی از بدترین لطمه ها به مسلمین است.

- و جنایتکاران لطمه زیادی به این مردم زده اند و این ظلم به عنوان یکی از بدترین لطمه ها به مسلمین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرضا، آیت الله محمدعلی اسماعیل پور امشب در بین طلاب حوزه علمیه صاحب الزمان (عج) شهرضا بابیان این که انسان باید بین خوف و رجا نسبت به خداوند باشد، اظهار کرد: یکی از دلایلی که به تفسیر آیات مربوط به جهنم پرداختیم این است که انسان اگر معنای جهنم و عذاب الهی را فهمید، بیشتر مراقب کارها و اعمال خود است و اهل تقوا خواهد ماند.

وی با اشاره به برخی روایات مجهوله ای که از جهنم بیان می شود، افزود: یکی از این روایات، روایتی است که می گوید جهنم مانند حمام است و گریه اهل دنیا برای اهل قبور عذاب می شود و بر سر اهل جهنم فرود می آید؛ این روایت خلاف آن چه است که در روایات متواتر و آیات الهی در توصیف جهنم، اهل آن و عذاب آن آمده است.

آیت الله اسماعیل پور با بیان اینکه گریه افراد زنده بر مرده عذاب نخواهد شد، خاطرنشان کرد: یک قول در عوام گسترش پیدا کرده است که نباید برای مرده گریه کرد؛ این نقل هیچ پایه و سند حدیثی ندارد؛ بزرگ ترین نقض آن هم سفارش هایی است که در احادیث مختلف نسب به گریه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اسماعیل پور: بستن راه حج بدترین ظلم آل سعود بر مسلمانان است

آیت الله اسماعیل پور: بستن راه حج بدترین ظلم آل سعود بر مسلمانان است