مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 21:262016-07-29سياسي

رییس دانشگاه شهرکرد خبر داد حمایت از کارآفرینی در دانشگاه شهرکرد


رییس دانشگاه شهرکرد با تأکید بر لزوم بهره گیری از ایده های خلاق در این دانشگاه گفت: حمایت از کارآفرینی در دانشگاه شهرکرد از مهم ترین اقدامات اجرایی خواهد بود.

- شایان شامحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به ضرورت کارآفرینی و فراهم کردن زمینه های اشتغال پایدار برای جوانان اظهار کرد: حمایت از کارآفرینی یکی از فعالیت هایی است که دانشگاه شهرکرد اهتمام ویژه ای نسبت به انجام آن دارد.

رییس دانشگاه شهرکرد بیان داشت: اجرای برنامه های مختلف از جمله همایش ها و جشنواره ها در زمینه توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی از اقدامات مهمی است که تاکنون در راستای کارآفرینی و ایجاد اشتغال در این دانشگاه انجام شده است.

وی از برگزاری جشنواره ایده در این دانشگاه خبر داد و افزود: جشنواره ایده در راستای حمایت از ایده های نو و خلاقانه و همچنین افزایش ایده پردازی در حوزه کارآفرینی اجرا خواهد شد.

شامحمدی با اشاره به برگزاری این جشنواره در نیمه دوم امسال تصریح کرد: این جشنواره با همکاری دستگاه های مرتبط از جمله مراکز رشد دانشگاه ها، بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری این استان اجرا می شود.

رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به رتبه علمی خوب این دانشگاه در بین دانشگاه های کشور عنوان کرد: دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد در سال جاری مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه شهرکرد خبر داد حمایت از کارآفرینی در دانشگاه شهرکرد

رییس دانشگاه شهرکرد خبر داد حمایت از کارآفرینی در دانشگاه شهرکرد