مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 20:062016-07-29اقتصادي

معاون وزیر نفت: آتش پتروشیمی بیستون به طور کامل نهار شد+تصاویر


معاون وزیر نفت از مهار کامل آتش پتروشیمی بیستون خبر داد و گفت: در اطفای این حریق نیروهای امدادی و مسؤولان مربوطه به خوبی عمل کردند و تمام نیروها پای کار بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمانشاه، مرضیه شاهدایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: آتش پتروشیمی بیستون به طور کامل مهار شده است.

وی گفت: کارشناسان مربوطه با بررسی دقیق مخازن مهار کامل آتش را تایید کرده اند و در حال حاضر هیچ خطری سایر قسمت های پتروشیمی را تهدید نمی کند.

معاون وزیر نفت ادامه داد: میزان فوم پاشیده شده بر روی سطح مخزن به اندازه ای است که از شعله ور شدن احتمالی مجدد آتش جلوگیری کند و تقریبا می توان گفت احتمال شعله ور شدن وجود ندارد.

به گفته شاهدایی، در حال حاضر نیروهای امدادی شیفت دوم تازه نفس برای انجام عملیات در صورت لزوم حضور پیدا کرده اند و مخزن نیز کاملا سرد شده است.

این مسؤول با بیان اینکه نیروهای امدادی با سرعت بالا و حضور به موقع بسیار خوب عمل کردند، بیان کرد: در اطفای این حریق همه دستگاه های مربوطه پای کار آمدند، پشتیبانی خوب انجام گرفت، مسؤولان استانی در محل حادثه حضور داشتند و تصمیمات لازم را در محل با کمک کارشناسان اتخاذ کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر نفت: آتش پتروشیمی بیستون به طور کامل نهار شد+تصاویر

معاون وزیر نفت: آتش پتروشیمی بیستون به طور کامل نهار شد+تصاویر