مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 18:502016-07-29سياسي

امام جمعه زاهدان: لبخند دشمن، از سر دشمنی است


خطیب جمعه زاهدان؛ دوران امامت امام صادق علیه‏السلام دوران علم و فقاهت و کلام و مناظره بود - با لبخند دشمن نباید خوشحال شد.

دشمن، دشمن است و در هرلباسی که باشد باید هوشیاربود.

نماینده ولی فقیه در استان امروز در خطبه های نماز جمعه با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: دوران امامت امام صادق علیه‏السلام دوران علم و فقاهت و کلام و مناظره بود.

آیت الله سلیمانی افزود: در زمان حضرت امام صادق (ع) بدعت گذاران و منحرفین، فراوان بودند و این موقعیت اقتضا می‏کرد که امام علیه‏السلام با دانش خود از گمراهی‏ها و کج روی‏ها و انحرافات جامعه جلوگیری کند و حقایق را روشن و منتشر سازد.

وی تاکید کرد: اکنون نیز باید با تاسی از این امام بزرگوار درمقابل دشمنان هوشیار باشیم چرا که دشمنان، خیر دنیای اسلام را نمیخواهند.

آیت الله سلیمانی در بخش دیگری از خطبه ها به کودتای نافرجام ترکیه اشاره کرد وگفت : این کودتا برخِلاف آنچه کودتاچیان فکر میکردند پیش رفت و دولت اَردغان همچنان پابرجا ماند اما متاسفانه دولت او دچار سیاست خارجی آشفته ای است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود : کشور ترکیه مامن تروریسم شده است.

پس از خطبه های نماز جمعه، حجت الاسلام عباسی مسول دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره با سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور گفت: یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه زاهدان: لبخند دشمن، از سر دشمنی است

امام جمعه زاهدان: لبخند دشمن، از سر دشمنی است