مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 15:512016-07-29اجتماعي

تداوم تلاش خبرنگاران حافظ محیط زیست آذربایجان غربی برای ترویج فرهنگ زیست محیطی


تلاش خبرنگاران حافظ محیط زیست آذربایجان غربی برای ترویج فرهنگ زیست محیطی همچنان تداوم داشته و این تشکل در حرکتی فرهنگی اقدام به پاکسازی زباله های اطراف دریاچه مارمیشو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ارومیه بعد از ظهر امروز خبرنگاران حافظ محیط زیست آذربایجان غربی بار دیگر کمر همت بسته و گوشه ای از طبیعت بکر شهرستان ارومیه را به نام دریاچه مارمیشو یکی از جذاب ترین منطقه در این شهرستان به شمار می رود را پاکسازی کردند.

خبرنگاران حفاظ محیط زیست آذربایجان غربی در قالب گروه 20 نفره اطراف دریاچه مارمیشو را به دلیل رفتار نامناسب بازدیدکنندگان که چهره زشتی به خود گرفته بود را پاکسازی کردند.

این گروه 20 نفره با همت خود سبب جمع آوری 20 کیسه زباله شدند و علاوه بر پاکسازی اطراف این رودخانه زیبا سبب جلب توجه گردشگران حاضر در این منطقه شدند و آنان نیز به تبع این حرکت فرهنگی همراه با خبرنگاران اقدام به پاکسازی این منطقه کردند.

رهاسازی زباله خصوصا زباله های که دارای مواد شیمایی هستند سبب به خطر افتادن جان طبیعت و همچنین حیات وحش شده و در نتیجه زندگی بشر را نیز دچار خطرات بسیاری جدی می کند.

در طول سال های گذشته اقدامات متعددی از سوی نهادهای مختلف در جهت سوق دادن مردم جهت حفاظت از محیط زیست انجام شده است اما تشکیل تشکل خبرنگاران حافظ محیط زیست د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تلاش خبرنگاران حافظ محیط زیست آذربایجان غربی برای ترویج فرهنگ زیست محیطی

تداوم تلاش خبرنگاران حافظ محیط زیست آذربایجان غربی برای ترویج فرهنگ زیست محیطی