مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 15:112016-07-29سياسي

امام جمعه شهر قدس: امام صادق(ع) با روشنگری از وارد شدن خدشه به اسلام جلوگیری کردند


دوره امام صادق(ع) فرقه های بسیاری وجود داشت که ایشان با روشنگری ها در مقابل بسیاری از کج روی ها در آن زمان ایستادگی کردند و نگذاشتند خدشه ای به اسلام وارد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی ظهر امروز در خطبه اول نماز جمعه شهر قدس با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، بیان داشت: هر انسانی باید شناسنامه خوبی از خود به یادگار بگذارد، زیرا این موضوع موجب می شود تا همیشه و در همه جا از او به خوبی یاد شود.

امام جمعه شهر قدس بیان کرد: امام جعفر صادق(ع) در زمان امامت با هفت خلیفه روبه رو بودند که هر کدام از دیگری سفاک تر و ظالم تر بودند اما با این حال خدمات بسیاری را به اسلام اراده کردند و نگذاشتند که برخی خللی به دین مبین اسلام وارد کنند.

وی عنوان کرد: در زمان امام صادق(ع) اتفاقات خاصی رخ داد، به طور مثال چندین فرقه خود را از دین مبین اسلام جدا کردند، به همین خاطر نقش مهم ایشان در آن زمان بسیار ارزنده بود، زیرا با هدایت ها و روشنگری ها از کج فهمی ها و کج روی های بسیاری جلوگیری کردند.

میراحمدی افزود: در آن زمان در میان دانشمندان شیعه و سنی اختلافاتی بود که حضرت در این مورد نیز خدمات گسترده ای را به اسلام داشتند و همچنین دانشگاهی را تأسیس کردند که بیش از 4 هزار نفر در آن آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهر قدس: امام صادق(ع) با روشنگری از وارد شدن خدشه به اسلام جلوگیری کردند

امام جمعه شهر قدس: امام صادق(ع) با روشنگری از وارد شدن خدشه به اسلام جلوگیری کردند