مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 15:102016-07-29سياسي

مناظره ها مطالبه برجای مانده رهبرانقلاب


اهمیت دادن به مناظره ها و کرسی های آزاداندیشی باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد - امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های امروز با تسلیت شهادت امام صادق (ع) ،یکی از نیازهای امروز جامعه علمی کشور را الگو برداری از سیره علمی و تربیتی امام صادق (ع) عنوان کرد و گفت:یکی از ویژگی های این سیره اهمیت دادن به مناظره ها و کرسی های آزاداندیشی است ،موضوعی که مطالبه برجای مانده رهبر معظم انقلاب می باشد و باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام دلدار در ادامه سخنانش،آمریکا را همچون حکام دوران امام جعفر صادق دانست و گفت: آمریکا دشمن سرسخت ماست و امروز اگر خواسته باشیم از نظر سیاسی،اقتصادی و صنعتی پیشرفت کنیم باید از آمریکا پرهیز نماییم.

وی با اشاره به اینکه امروز گروهی اندک با حمایت آمریکای جنایتکار و آل سعود به مردم مظلوم منطقه ظلم و ستم میکند گفت:آمریکایی که دم از حقوق بشر و دموکراسی می زند این روزها با به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم سوریه،یمن و بحرین حقوق به حق آنها را زیر پا می گذارد.

امام جمعه موقت بیرجند در بخش دیگری از سخنانش به اول ذی القعده، میلاد کریمه اهل بیت و روز دختر اشاره کرد و گفت:این نامگذاری نشان از اهمیت جایگاه دختران در جامعه داردکه باید بیش از پیش به تربیت آنها با الگو گیری از حضرت فاطمه معصومه توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناظره ها مطالبه برجای مانده رهبرانقلاب

مناظره ها مطالبه برجای مانده رهبرانقلاب