مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 14:552016-07-29ورزشي

طراحی لباس المپیکی ها بازار مشترک اینستاگرام و کاربرانش


طرح نهایی لباس المپیکی های ایران در صفحه شخصی اینستاگرام طراح آن "کامران بختیاری" رونمایی شد، طرح لباسی پر ماجرا که می توان به آن بازار مشترک اینستاگرام و کاربران لقب داد.

- با توجه به موج انتقادات اینبار کامران بختیاری در آخرین پست اینستاگرامی خود با تشکر از مردم نوشت: از همه مردم متشکرم بهترین ایده رو از کامنت های شما گرفتم .

این سه طرح رو میزنیم برای کاروان .

امیدوارم همه با این #به_امید_سربلندی_ایرانی از تیم ملی المپیک حمایت کنیم .

ما رفتیم سراغ ادامه کار یک مشکل دیگر هم هست که دیگه وقت برای عکس نداریم ، نوار وسط رو ی استین رو سبز میکنیم و نوار دم مچ رو قرمز که نماد ایران درست شود.

با احترام به نظرات مردمی و کاربران و فعالان فضای مجازی حالا سوال اینجاست که با وجود سابقه دیرینه حضور نمایندگان ورزش کشورمان در المپیک، چرا طراحی و تولید لباس المپیکی های ایران به فرایند پر فراز نشیبی تبدیل شد که پرسش هایی همچون چرا عده ای متخصص و کاربلد در طراحی لباس المپیک پای کار نیستند؟ واقعا چرا باید شخصی که طرح و کارهایش صرفاً با مطرح کردن در شبکه های اجتماعی و در یک جو احساسی انتخاب شده به عنوان طراح لباس تیم ورزشی ایران در المپیک انتخاب شده باشد!؟ چرا لباس هایی طراحی شده است که نه صلابت یک ورزشکار را نشان می دهد و نه ماهیت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی لباس المپیکی ها بازار مشترک اینستاگرام و کاربرانش

طراحی لباس المپیکی ها بازار مشترک اینستاگرام و کاربرانش