مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 14:102016-07-29اقتصادي

پیشنهاد جایگزین دفاتر مسافرتی به جای ترکیه


سفر به قبرس شمالی، گرجستان، روسیه و بلغارستان از سوی دفاتر خدمات مسافرتی که ممنوعیت تورهای گردشگری ترکیه بازار فروش آنها را کساد کرده است، - تبلیغ و پیشنهاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر پس از کودتای ترکیه و ممنوعیت اجرای تورهای گردشگری به مقصد شهرهای ترکیه، آژانس های مسافرتی در پاسخ به سؤالات متعدد مسافرانی که قصد ورود به ترکیه را دارند، برای سفر به قبرس شمالی، گرجستان و بلغارستان تبلیغ می کنند.

اکنون تورهای گردشگری گرجستان در پایین ترین مبلغ برای سه شب اقامت در هتل سه ستاره تفلیس و ترانسفر فرودگاهی و بلیت هواپیما از یک میلیون و 250 هزار تومان به بالا قیمت دارد.

اما برای افزودن شهر باتومی به پکیج تور گرجستان و افزودن چهار شب اقامت دیگر و راهنمای فارسی زبان به همراه دو گشت کامل با ناهار در این دو شهر مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان برای این تور در نظر گرفته شده است.

اما سفر به مقصد دیگر پیشنهادی دفاتر مسافرتی به گردشگران ایرانی و هفت شب اقامت در هتل چهار ستاره پایتخت بلغارستان، حدود دو میلیون و 200 هزار تومان هزینه خواهد داشت که البته دفاتر خدمات مسافرتی اعلام می کنند برای سفر به این کشور باید مدت زمان زیادی را برای گرفتن ویزا و تهیه مدارک آن در نظر گرفت، چرا که ویزای این کشور سخت داده می شود و نیاز به وثیقه چند میلیونی، پرینت حساب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد جایگزین دفاتر مسافرتی به جای ترکیه

پیشنهاد جایگزین دفاتر مسافرتی به جای ترکیه