مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 13:262016-07-29سياسي

امام جمعه موقت کاشمر: جابجایی ائمه جمعه هرگز سیاسی نیست


امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر این که جابجایی و تغییر ائمه جمعه هرگز سیاسی نیست گفت: مردم و مسئولان کاشمر قدردان زحمات و خدمات امام جمعه سابق هستند و خدمات ایشان در اذهان به یادگار می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کاشمر، حجت الاسلام علی احدی ظهر امروز در اجتماع نمازگزاران کاشمری در مصلای این شهر گفت: هجرت حجت الاسلام یعقوبی از این شهرستان و ادامه فعالیت ایشان به عنوان سرباز نظام در سنگر نماز جمعه نیشابور بر اساس تصمیم گیری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان انجام شده است.

وی با بیان این که موضوع تغییر امام جمعه کاشمر از یک سال گذشته مطرح است و پیشنهاداتی به ایشان نیز ارائه شد ابراز داشت: اگر چه تا کنون بنا به درخواست روحانیت و مدیران حوزه های علمیه و مسئولان شهرستان این تصمیم به تأخیر افتاده است اما با توجه به شرایط به وجود آمده و اتمام حکم مسئولیت سه ساله امام جمعه نیشابور و ضرورت حضور حجت الاسلام یعقوبی در این شهرستان شرایط به گونه ای رقم خورد که با تشخیص مسئولان مربوطه امام جمعه با سابقه و کارآمد کاشمر به نیشابور منتقل شود.

امام جمعه موقت کاشمر با قدردانی از تلاش ها، زحمات و خدمات 12 ساله حجت الاسلام یعقوبی در کسوت امام جمعه کاشمر خاطرنشان کرد: ایشان یک شخصیت با سواد حوزوی و خطیبی بلیغ بودند که جامع سخن می گفتند و در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت کاشمر: جابجایی ائمه جمعه هرگز سیاسی نیست

امام جمعه موقت کاشمر: جابجایی ائمه جمعه هرگز سیاسی نیست