مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 13:252016-07-29سياسي

حقوق های نجومی احساسات مردم را جریحه دار کرد


خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گفت: کسانی که برخلاف چارچوب های قانونی از بیت المال برداشت کرده ا ند باید محاکمه و مجازات شوند و این نوع تعرض به بیت المال درخور کسانی که مردم به آنها رأی داده اند تا امانتدار باشند، - خطیب موقت نماز جمعه گفت: کسانی که برخلاف چارچوب های قانونی از بیت المال برداشت کرده ا ند باید محاکمه و مجازات شوند و این نوع تعرض به بیت المال درخور کسانی که مردم به آنها رأی داده اند تا امانتدار باشند، نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداو سیما"، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته تهران به مسئله حقوق های نجومی اشاره کرد و افزود: این موضوع دل ها و احساسات مردم را جریه دار کرد.

وی گفت: ما ادعای حکومت علوی داریم و حضرت علی (ع) در مورد قبول کردن فلسفه ولایت می فرماید خدا از آگاهان جامعه و نخبگان پیمان گرفته است که تماشاگر و بی تفاوت نباشند .

خطیب نمازجمعه امروز تهران اظهار داشت: مردم همچنان چشم به راه هستند تا ببینند مسئولان در مورد پرداخت های نجومی چه می کنند.

وی تاکید کرد: آنچه که توقع بجای مردم است و عدل اقتضاء می کند این است اگر کسانی برخلاف چارچوب های قانونی از بیت المال برداشت کردند باید محاکمه و مجازات شوند و اگر کسی با رعایت چارچوب های قانونی خلاف انصاف عمل کرده است باید پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق های نجومی احساسات مردم را جریحه دار کرد

حقوق های نجومی احساسات مردم را جریحه دار کرد