مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 01:102016-07-28بين الملل

بازداشت یک مظنون تروریست در ریو دو ژانیرو


" به نقل از خبرگزاری فرانسه ،در فاصله هشت روز مانده به افتتاحیه بازیهای المیپک ریو دو ژانیرو، پلیس فدرال برزیل یک جوان بیست و هشت ساله لبنانی تبار را به ظن ارتباط با گروه تروریستی داعش در شهر ریو بازداشت کرد.

مقامات برزیل می گویند این جوان لبنانی تبار که رسانه ها نامش را شاعر قلاوون اعلام کرده اند در اینترنت و شبکه های اجتماعی به تمجید از گروه تروریستی داعش پرداخته است.

ادیسون فریرا وکیل مدافع این جوان لبنانی تبار اعلام کرد موکلش به اتهام قرار دادن تفاسیری در ستایش از داعش در شبکه های اجتماعی بازداشت شده و به زندان آری فرانکو در شهر ریو منتقل شده است.

یک مسئول امنیتی ریو دو ژانیرو نیز پیش از آن اعلام کرده بود شاعر قلاوون چهارشنبه شب به دستور دادگستری فدرال و به موجب قانون مبارزه با تروریسم در نووا ایگواسو در حومه شمالی ریو بازداشت شد.

دفتر مطبوعاتی دادستانی فدرال ریو دو ژانیرو نیز افزود حکم بازداشت این مظنون را شعبه هشت دادگاه جنایی ریو دو ژانیرو صادر کرده است.

هفته گذشته نیز ده برزیلی مظنون به تلاش برای ارتکاب حملات تروریستی در زمان برگزاری مسابقات المپیک ریو دو ژانیرو توسط نیروهای امنیتی این کشور بازداشت شدند و به زندان فوق امنیتی کامپو گرانده انتقال یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت یک مظنون تروریست در ریو دو ژانیرو

بازداشت یک مظنون تروریست در ریو دو ژانیرو