مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 20:562016-07-28اقتصادي

وزیر کشور خبر داد اختصاص 16 هزار میلیارد تومان به طرح های اقتصادی کوچک و متوسط


وزیر کشور از اختصاص 16 هزار میلیارد تومان اعتبار جهت فعال شدن طرح های اقتصادی کوچک و متوسط خبر داد.

- اختصاص 16 هزار میلیارد تومان به طرح های اقتصادی کوچک و متوسط وزیر کشور از اختصاص 16 هزار میلیارد تومان اعتبار جهت فعال شدن طرح های اقتصادی کوچک و متوسط خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از خرم آباد، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خرم آباد پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شد و در خصوص ارزیابی عملکرد استان های لرستان، کرمان و آذربایجان شرقی 3 استان پایلوت اقتصادی مقاومتی در کشور اظهار داشت: تاکنون ارزیابی دقیقی صورت نگرفته است ولی در 6 ماه آینده عملکرد این 3 استان مورد بررسی قرار می گیرد ولی آنچه مشخص است این 3 استان نمونه به طور حتم از بقیه استان ها در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی جلوتر هستند.

وی هدف از سفر ماهیان خود به استان های پایلوت اقتصاد مقاومتی را پیگیری عملکرد مدیران استانی دانست و بیان کرد: با سفر به این استان ها می توان کارها و اقدامات را از نزدیک مشاهده کرد و در روند چگونگی آن قرار گرفت.

رحمانی فضلی افزود: راه اندازی واحدهای متوقف شده به معنای این نیست که تمامی واحدهای اقتصادی نیمه تمام بتوانند به کار خود ادامه دهند بلکه تنها واحدهایی که قدرت ایستادن بر روی پای خود را دارند مورد توجه قرار می گیرند و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور خبر داد اختصاص 16 هزار میلیارد تومان به طرح های اقتصادی کوچک و متوسط

وزیر کشور خبر داد اختصاص 16 هزار میلیارد تومان به طرح های اقتصادی کوچک و متوسط