مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 17:312016-07-28ورزشي

نایب رییس کاراته بانوان ایران خبر داد پیشرفت ورزش کاراته بین بانوان ایرانی


نایب رییس کاراته بانوان سبک شوتوکان ادونس ایران از پیشرفت ورزش کاراته به ویژه این سبک بین بانوان ایرانی در سال های اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، زینب حسین زاده عصر امروز در جریان مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان ادونس در باشگاه ملوان جوان فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا اظهار کرد: بیش از 25 سال است که کاراته سبک شوتوکان ادونس به عنوان کاراته پیشرفته در اروپا ارائه می شود.

وی به آغاز فعالیت کاراته سبک شوتوکان ادونس در سال های گذشته در ایران اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم خدمتی به کاراته بانوان کشور ارائه دهیم.

نایب رییس کاراته بانوان سبک شوتوکان ادونس با تأکید براینکه کاراته بانوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بیان کرد: با توجه به صدور مجوزهای لازم از طرف فدراسیون کاراته ایران، فعالیت خانم ها در سبک شوتوکان ادونس پیشرفت کرده است و در آینده این پیشرفت ها ارتقا پیدا می کند.

حسین زاده، جایگاه رشته ورزشی کاراته سبک شوتوکان ادونس در دنیا را بالا خواند و تصریح کرد: کشورهای اروپایی به مسابقات جهانی کاراته سبک شوتوکان ادونس توجه ویژه ای دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان ادونس با حضور 10 استان در باشگاه ملوان جوان فرماندهی آموزش تخصص های دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس کاراته بانوان ایران خبر داد پیشرفت ورزش کاراته بین بانوان ایرانی

نایب رییس کاراته بانوان ایران خبر داد پیشرفت ورزش کاراته بین بانوان ایرانی