مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 16:512016-07-28فرهنگي

از فردا ساعت 19 عصر سینما بهمن زنجان تعطیل می شود


به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)، سینما بهمن زنجان تعطیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، با توجه به فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع)، قرار است سینما بهمن زنجان به مدت دو روز تعطیل شود.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان در همین راستا در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر فیلم های سینمایی "زاپاس" و "دختر" در حال اکران است.

میثم زنجانی با بیان اینکه اکران فیلم سینمایی "زاپاس" از اول هفته جاری آغاز شده است، اضافه کرد: طبق برنامه این فیلم سینمایی در ساعت 14، 17 و 30 دقیقه عصر و 21 شب اکران می شود.

وی با اشاره به اینکه فیلم سینمایی "دختر" نیز در دو سانس 15 و 45 دقیقه و 19 و 15 دقیقه عصر اکران می شود، افزود: همچنین در روزهای جمعه نیز سانس ویژه بنا به استقبال تماشاگران اکران می شود.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با اشاره به اینکه طی هفته جاری برنامه سینما بهمن زنجان تغییر پیدا می کند، تصریح کرد: از 19 عصر فردا، سینما بهمن زنجان تعطیل خواهد شد و پس از آن از روز یکشنبه طبق روال قبلی فیلم های سینمایی در این سینما اکران خواهد شد.

زنجانی با اشاره به اینکه هم اکنون فیلم سینمایی "بارکد" در نوبت پخش قرار داد، افزود: در تلاش هستیم که زمینه تماشای همه فیلم های سینمایی در حال اکران را برای علاقه مندان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فردا ساعت 19 عصر سینما بهمن زنجان تعطیل می شود

از فردا ساعت 19 عصر سینما بهمن زنجان تعطیل می شود