مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 15:412016-07-28اقتصادي

استاندار همدان: هیچ محدودیتی در اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال نداریم


استاندار همدان با بیان اینکه در اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال هیچ گونه محدودیتی نداریم، از آمادگی هر نوع همکاری در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در جمع مدیرکل، روسای ستادی، مراکز و کانون انجمن صنفی آموزشگاه های آزاد استان همدان با اشاره به اثرگذاری سازمان فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال در کشور اظهار کرد: در شرایط فعلی برنامه های خوبی برای ایجاد اشتغال و حل معضل بیکاری جوانان در دستور کار دولت است که سازمان فنی و حرفه ای می تواند در این زمینه یاری‎رسان باشد.

وی با بیان اینکه با تمام توان در حال اجرای اقتصاد مقاومتی در استان هستیم، تصریح کرد: ارتقای سطح معیشتی جامعه یکی از راهکارهای تحقق این مهم است که سازمان فنی و حرفه‎ای در در اجرایی شدن این امر پیشگام است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه جامعه نیاز به جوانان مهارت دیده و کارآزموده دارد؛ گفت: بعضی از مشاغل و حرفه ها ویترین و لوگوی استان هستند که از آن میان می توان به فرش، چرم و صنایع دستی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه فنی و حرفه ای استان در زمینه این صنایع باید ورود بیشتری داشته باشد تا این صنایع به دنیا بیشتر شناسانده شوند، اظهار داشت: برای کارآفرینانی که بتوانند ایجاد اشتغال کنند، تسهیلات خوبی از سوی استانداری دریافت خواهند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار همدان: هیچ محدودیتی در اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال نداریم

استاندار همدان: هیچ محدودیتی در اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال نداریم