مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 13:402016-07-28سياسي

تشکیل هفت کمیته تخصصی در فراکسیون امید


سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تشکیل هفت کمیته تخصصی این فراکسیون و تعیین اعضای آن در جلسه ظهر امروز چهارشنبه هیأت رییسه این فراکسیون خبر داد.

- بهرام پارسایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دومین جلسه هیأت رییسه فراکسیون امید ظهر امروز با حضور اعضا برگزار شد و هفت کمیته سیاسی امور داخلی، حقوقی قضایی ، فرهنگی اجتماعی، تولیدی زیربنایی، اقتصادی بودجه ، سیاست خارجی و امور بین الملل و زنان وخانواده و جوانان تشکیل شد و اعضای آن نیز تعیین شدند .

وی از تعیین هیأت رییسه کمیته های تخصصی فراکسیون امید در آینده و با حضور اعضای هرکمیته خبر داد و افزود: در جلسه امروز هم چنین امور داخلی کمیسیون و امور مربوط به مجلس مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد فراکسیون با برنامه ریزی بهتر و منسجم تر عمل کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به سیاست فراکسیون امید برای ضرورت جذب حداکثری خاطر نشان کرد: درب فراکسیون به روی همه نمایندگان و کسانی که از نظر تفکر هم سود و همراه هستند باز است و امیدواریم شاهد جذب حداکثری در فراکسیون امید بر اساس منافع ملی و سیاست های فراکسیون باشیم.

پارسایی اضافه کرد : در جلسه امروز هم چنین ضمن بررسی چگونگی ارتباط و تعامل با دولت که باید با سیاست مشخص باشد، اهمیت دادن به مطالبات مردم و کسانی که از فراکسیون حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هفت کمیته تخصصی در فراکسیون امید

تشکیل هفت کمیته تخصصی در فراکسیون امید