مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 12:312016-07-28فرهنگي

باهدف ترویج فرهنگ غذای سالم؛ نخستین جشنواره غذا، شیرینی و دسر در کاشمر برگزار شد


نخستین فستیوال غذا، شیرینی، فینگرفود و دسر باهدف ترویج فرهنگ غذای سالم در کاشمر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کاشمر اظهار داشت: آگاهی دادن به مردم در خصوص روش های تغذیه سال، فراهم شدن زمینه آشنایی با تجربیات دیگران، آشنایی با غذاهای اصیل ایرانی و توجه به شیوه های صحیح پخت از مهم ترین اهداف برپایی این جشنواره بود که خوشبختانه با استقبال بانوان هنرمند کاشمری روبرو شد.

فرزانه سرکشیکی با اشاره به حضور 53 بانوی کاشمری شرکت کننده در این جشنواره خاطرنشان کرد: در این جشنواره بیش از 100 نوع انواع غذاها، شیرینی، دسر و فینگرفود ارائه شد و توسط داور بین المللی سید جواد غفوریان مورد قضاوت و ارزیابی قرار گرفت.

وی یادآور شد: امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره هایی بتوانیم زمینه ارتقای سطح علمی و آگاهی بانوان کاشمری را در طبخ غذاهای سالم و مفید فراهم کنیم.

دبیر جشنواره غذا، شیرینی و دسر کاشمر خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره دست پخت های ارائه شده در 5 بخش مورد قضاوت و داوری قرار گرفت و در پایان حسن یگانه در بخش غذا به خاطر طعم عالی جوجه کباب، سکینه فخرآبادی در بخش ترشی، ماه منیر شهابی در بخش فینگرفود به خاطر طعم و تنوع، شیما بهشتیان در بخش دسر و حلوا و مجموعه آبشار عاطفه ها در بخش غذاهای سنتی به عنوان برترین های این جشنواره معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهدف ترویج فرهنگ غذای سالم؛ نخستین جشنواره غذا، شیرینی و دسر در کاشمر برگزار شد

باهدف ترویج فرهنگ غذای سالم؛ نخستین جشنواره غذا، شیرینی و دسر در کاشمر برگزار شد