مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 12:062016-07-28فرهنگي

پس از یک ماه اجرا در تالار هنر تهران رنگ رنگ نقاشی در همدان به روی صحنه می رود


نمایش رنگ رنگ نقاشی از 10 تا 30 مردادماه در سالن اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی همدان به روی صحنه می رود.

- بهرام دوست قرین در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: نمایش رنگ رنگ نقاشی کاری از گروه نمایشی سارا نوشته عباس دوست قرین از 10 تا 30 مردادماه هر شب ساعت 19:30 در سالن اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان به روی صحنه می رود.

وی گفت: این نمایش که ویژه کودک و نوجوان است، با بازی رامین خزایی، صالحه اسدی، مرتضی عبداللهی، رضوان مشعریان و سمیرا غفاری و به آهنگسازی محمد نصرتی در همدان اجرا خواهد شد.

این کارگردان با بیان اینکه این نمایش از 18 اردیبهشت ماه گذشته و به مدت یک ماه در تالار هنر تهران به روی صحنه رفته است، افزود: در طول مدت اجرای تهران شاهد حضور و استقبال گسترده علاقمندان به هنر تئاتر بودیم به طوری که در بیشتر اجراها سالن مملو از جمعیت بود.

وی با متفاوت ارزیابی کردن شرایط اجرای تهران نسبت به همدان اظهار کرد: وجود سالن ها و پلاتوهای نمایش خصوصی فراوان باعث شده تا شرایط و امکانات بیشتری در تهران مهیا باشد به طوری که حتی در پردیس ها و فرهنگسراها هم به راحتی می توان اجرا رفت ولی اگر کسی قصد اجرای حرفه ای و زیر نظر ارشاد را داشته باشد، شرایط متفاوت و در عین حال خیلی سخت تری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از یک ماه اجرا در تالار هنر تهران رنگ رنگ نقاشی در همدان به روی صحنه می رود

پس از یک ماه اجرا در تالار هنر تهران رنگ رنگ نقاشی در همدان به روی صحنه می رود