مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 10:162016-07-28حوادث

رییس پلیس آگاهی استان خبر داد انهدام باند سرقت منازل در قم


رییس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان منازل و دستگیری سه نفر از اعضای اصلی این باند در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاحمد کرمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد و سریالی منازل در قم که منجر به بدبینی اذهان عمومی در سطح شهر شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با یکسری اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در سطح گسترده پی بردند سارقان باندی سازمان یافته و متشکل از افراد حرفه ای و سابقه دار اهل یکی از استان های شمال غربی کشور بودند که پس از چند فقره سرقت منزل در نواحی مرفه نشین استان بلافاصله از شهر خارج و به استان خود عزیمت می کردند.

کرمی ادامه داد: ماموران تلاش خود را برای شناسایی هویت سارقان، پاتوق و مخفیگاه احتمالی آنان در شهر قم در دستور کار قرار دادند که با بهره گیری از بانک های اطلاعاتی و بررسی پرینت ریز مکالمات خطوط متعدد به دست آمده از سارقان در هفته های اخیر چهار نفر از اعضای اصلی باند شناسایی شدند.

رییس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در تحقیقات میدانی و بررسی های اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد، مخفیگاه و پاتوق سارقان متعلق به منزل یکی از اعضای باند است و نامبردگان پس از ورود به شهر قم از آن مکان برای طرح ریزی سرقت های خود و شناسایی محل های سرقت استفاده می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس آگاهی استان خبر داد انهدام باند سرقت منازل در قم

رییس پلیس آگاهی استان خبر داد انهدام باند سرقت منازل در قم