مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 10:062016-07-28سياسي

اسرار حج برگرفته از بیانات آیت الله مهدوی دامغانی منتشر شد


کتاب اسرار حج با نگاهی به برکات و آثار حج و همچنین نگاهی به اسرار و رازهای اعمال حج برگرفته از سخنرانی های مرحوم آیت الله مهدوی دامغانی توسط انتشارات دلیل ما منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، کتاب اسرار حج با موضوع پژوهشی در رمز و رازها، آموزه ها و آثار تربیتی حج و عمره توسط انتشارات دلیل ما منتشر و در دسترس محققان و پژ.

هشگران علوم دینی قرار گرفت.

این کتاب ارزشمند برگرفته از سخنرانی های مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد رضا مهدوی دامغانی است که در جلسات اسرار حج در سال 1373 برای جمعی از مومنان و فرهیختگان بیان شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

به طوری که نوارها و لوح فشرده جلسات سخنرانی وی در طی سال های گذشته بنا به درخواست های مکرر، به صورت گسترده تکثیر و برای استفاده در اختیار فضلاء، محققان و دانش پژوهان علوم دینی قرار گرفته است.

در قسمت نخست این کتاب، زندگی نامه مرحوم مولف به قلم فرزند وی آیت الله علی مهدوی دامغانی منتشر شده است.

این کتاب در چهار بخش در سایه سار حج، نگاهی به آثار، برکات و برتری حج، نگاهی به اسرار و رازهای اعمال حج و نگاهی به شهر زیارتی مدینه منوره در 668 صفحه تدوین شده است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: با عنایت به اهمیت و عظمت حج، هیچ استاد محقق و نویسنده توانایی قادر نیست که تمام ابعاد و زوایای این ضیافت الل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسرار حج برگرفته از بیانات آیت الله مهدوی دامغانی منتشر شد

اسرار حج برگرفته از بیانات آیت الله مهدوی دامغانی منتشر شد