مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 02:312016-07-27بين الملل

سیاست های رسمی حزب دموکرات آمریکا در قبال ایران و برجام چه تفاوتی دارند؟


احزاب اصلی آمریکا در روزهای گذشته سندی را به تصویب رسانده اند که سیاست های آنها در قبال ایران و برجام در چهار سال آینده مشخص می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در آمریکا، در جلسات گردهمایی برای معرفی نامزدهایشان برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری سندهای رسمی سیاست گذاریشان را به تصویب رساندند.

هر دو سند در بخش سیاست خارجی به تشریح خط مشی احزاب اصلی آمریکا در برابر ایران به طور کلی و برجام ، به طور اخص می پردازند.

- حزب جمهوری خواه سند سیاست اعلام شده حزب جمهوری خواه 2016 که روز 29 تیرماه تصویب شد، توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5 موسوم به برجام را توافقی شخصی بین رییس جمهور آمریکا و شریکان مذاکره کننده اش خوانده و اجرای آن را برای رییس جمهور بعدی این کشور غیرالزام آور می داند.

در یکی از سرفصل های این سند با عنوان چالش هایِ خاورمیانه در حال تغییر آمده است: خاورمیانه، اکنون نسبت به هر زمان دیگر از زمان جنگ جهانی دوم خطرناک تر است.

روسای جمهور دو حزب، علی رغم اختلافاتشان، همواره منافع ملی آمریکا، اعتماد دولت های دوست و امنیت اسراییل را در اولویت قرار داده اند.

در ادامه این سند درباره برجام آمده است: ما، توافق دولت با ایران برای برداشتن تحریم های بین المللی و روانه کردن صدها میلیارد دلار پول ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های رسمی حزب دموکرات آمریکا در قبال ایران و برجام چه تفاوتی دارند؟

سیاست های رسمی حزب دموکرات آمریکا در قبال ایران و برجام چه تفاوتی دارند؟